Salts d'aigua de La Riera Major a Viladrau.

Seguin el curs de la Riera Major.

No hi ha cap sender que vagi paral·lel a la riera per poder-lo fer tot a peu. Cal desplaçar-se amb cotxe i fer per trams.

Resclosa del Molí de Baix, i pont del Segalars que travessa el torrent de Coll Pregon.

Com accedir fins al molí de Baix: La ruta Viladrau - Mas La Sala passa juts per aquest lloc tan espectacular.

Pont del Segalars amb la resclosa del Molí de Baix al fons.

Un raconet molt interessant i poc conegut del molí de Baix. Benín de Viladrau, un cop passat el pont del Segalars cal agafar el corriol que segueix la riera a ball uns 100 metres.

Pont de Can Pau Moliner.
S'ha de seguir la carretera que passa per sota de l'aparcament (carretera de Can Gat) i a la primera cruïlla a la dreta direcció a la depuradora, i la deixareu a la vostra esquerra i continuareu per un camí estret fins que trobeu un desviament a l'esquerra, allà trobareu el pont.

Si travesseu el pont i continueu una mica més per al camí sortireu al salt d'aigua.

En el lloc que hi ha una resclosa, l'aigua està molt quieta si reflecteixen els arbres i la vegetació a l'aigua.

Passarel·la, pont i salt d'aigua.
Per visitar aquest lloc: deixar el cotxe a l'aparcament del Club de Polo de Viladrau i baixar fins a la riera que queda molt a prop.

Pont de la Noguerola. El pont està situat al costat del Camp de Polo de Viladrau.

Resclosa del Molí de la Barita.
Per anar al salt d'aigua cal passar pel cim del pont de la Noguerola i seguir el curs de la riera uns 200 metres fins que se senti el soroll de l'aigua.

La resclosa de Masvidal.
Està juts sota el pont de la carretera de Viladrau a Seva.

Resclosa de la Noguera.

La resclosa de la Noguera està juts a sota del parcament. Per baixar a la riera cal seguir 100 metres la carretera i baixar per la punta d'un camp.

Resclosa de Puig de Fàbregues.
Si va des de la carretera de Viladrau a Vic GIP-5251. Sa agafa el camí just davant de la masia Puig de Fàbregues (casa de colònies) a l'altre costat de la carretera per la punta d'un camp.

Pont vell de Fàbregues.

Dos o tres salts d'aigua que estan al costat de la carretera de terra que segueix el curs de la riera. S'agafa al costat dret del pont. No estan indicats, per això s'ha de fer a peu per sentir el xoroll de l'aigua i saber a on estan els salts.

A davant de l'Ajuntament de Sant Sedurní d'Osormort, a l'altra banda de la carretera, s'agafa el corriol que porta fins a la resclosa o salt d'aigua.
Es desconeix el nom de la resclosa.